آغاز به کار دفتر پخش محصولات یکبار مصرف آذران سایه نگار

شرکت پخش محصولات یکبار مصرف آذران سایه نگار به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تولید انواع ملزومات پرده و کرکره، به صورت رسمی آغاز به کار خود را اعلام میدارد.

176


شرکت پخش محصولات یکبار مصرف آذران سایه نگار به عنوان یکی از پیشروان در صنعت تولید انواع ملزومات پرده و کرکره، به صورت رسمی آغاز به کار خود را اعلام میدارد.
این شرکت با هدف تأمین نیازهای مختلف خانواده‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر واحدهای صنعتی، محصولات یکبار مصرف با کیفیت و متنوع را در بازار عرضه می‌کند.
 
شرکت آذران سایه نگار با تکیه بر تجربه و تخصصی که در زمینه تولید انواع قطعات پلاستیکی دارد، به منظور ارائه خدماتی حرفه‌ای و کیفی در این حوزه، تیمی مجرب از کارشناسان و کارمندان متعهد را به خدمت گرفته است.
محصولات عرضه شده توسط این شرکت شامل انواع لیوان‌ها، ظروف آبمیوه درب دار، انواع ظروف غذایی، کاسه‌ها و سایر محصولات یکبار مصرف میباشد.
شرکت آذران سایه نگار بر پایه اصل ارائه محصولات با کیفیت بالا، مناسب با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب، در این حوزه فعالیت خواهد کرد.
شایان ذکر است، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته در فرآیند تولید و با همکاری با شرکت‌ها و تولیدکنندگان معتبر، این شرکت به ارائه محصولاتی با استانداردهای بین‌المللی خواهد پرداخت.
 
علاوه بر این، در راستای رشد و توسعه اقتصاد، شرکت پخش محصولات یکبار مصرف آذران سایه نگار برنامه‌های توسعه ای جدیدی را در دستور کار خود قرار داده است.
این برنامه‌ها شامل گسترش شبکه توزیع و افزایش تنوع محصولات است.
هدف اصلی این شرکت ارائه خدمات بهتر و رضایتمندی بیشتر مشتریان است.
هم وطنان گرامی میتوانند در صورت نیاز با شماره دفتر پخش تماس حاصل فرمایند
نشانی دفتر توزیع و پخش:  تبریز- ابتدای جاده آذرشهر- بعد از شهرک صنعتی شهید رجائی- زیرگذر اول به طرف سردرود- کارخانه اول